Nytt giffelförslag

Pågen visade sig till vår chock inte vara intresserad av Gladysgifflarna, men vi ger inte upp så lätt! Här kommer vårt senaste mail till Pågen!

(Vi rekommenderar er dock att först läsa detta)

Här kommer då det nya mailet:

Hej igen Pågen!
 
Jag måste säga att jag tycker det är lite konstigt att ni inte nappade på idén om en Gladys del Pilar Bergh-giffel, men som den kreativa idéspruta jag är så har jag en ny idé för en giffel.
 
Vad tycks om en giffel med Blossom Tainton-smak. En frasig fullkornsgiffel utan socker eller fett, med härlig mörk chokladfyllning. Blossom är ju inte bara en internationell artist utan också en riktig hälsoguru. Hon har ju nu lanserat en egen tidning om hälsa, så om ni gjorde en nyttig giffel skulle det ju vara passande, de skulle ju kunna finnas erbjudanden - köp en tidning och få ett paket gifflar förslagsvis.
 
Hoppas ni tycker idén är god, om inte så är jag säker på att det finns andra som tycker det.
 
Med vänliga hälsningar

Linus Ljunggren
ordförande Gladys del Pilar Bergh Official Fanclub


Nu är i alla fall vi övertygade om att Pågen kommer säga ja, vem vill inte ha en frasig fullkornsgiffel liksom?


Kommentarer
Postat av: snoppis

hahahhahahha

2010-07-17 @ 00:09:39
Postat av: Anonym

Tack !

2010-07-18 @ 19:40:00
URL: http://sjuttondeoktober.blogg.se/
Postat av: ewelina jungmarker

hejsan! :D

förlåt för detta spamandet!

men besök gärna min foto & diktblogg!

ha en fortsatt trevlig kväll,kram :) <3

2010-07-18 @ 20:08:44
URL: http://jungmarker.blogg.se/
Postat av: Mollymus - bloggar från Uppsala

Heej! :D Hoppas du får en bra kväll :)

Kram från Mollymus

2010-07-18 @ 20:28:28
URL: http://mollymus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0