Tävlingsomröstning

Oxjärparnas tävling är ofantligt jämn! Av de tiotusentals tävlande vi fått in har vi nu valt ut sex finalister. Och vi har haft så svårt att välja en vinnare av dessa, så vi tänkte att ni, kära fans, skulle få vara med och rösta! För att rösta skriver du bara en kommentar med din namn och vem du röstar på!
.
För att tävla skulle man skriva en motivering, sin skostorlek och sin längd, och här har ni de bästa av de bästa, the crem de la creme! Må bäste man eller pojke vinna! De nominerade, som har chans för ett signerat foto och en stekt järpe är:
.
Viitamin
Längd: 165 cm
Skostorlek: 36
Motivering: För att jag är klart bäst
Våra ord: Om Viitamin är ärlig när hon säger att hon är klart bäst så låter det ju onekligen som en vinnare!
.
JullanBullan
Skostorlek:44
längd:165 centimeter
Motivering: oxjerparna i mitt hjärta, låt mig besjunga er nu.
Våra ord: En vacker, unik och egengjord dikt har poetiska JullanBullan fått ihop, det ger starka poäng!
.
snoppis
Skostorlek:37-38
Längd:170cm över havet!!!
Motivering: snoppis-the one and only! Vem ska annars vinna lixom? :S
puss på er oxjärpar
Våra ord: Snoppis har ju inte bara ett sexigt namn, utan skickar pussar. Det mest erotiska av alla bidragen.
.
Pernilla Wahlgren
Längd: 184 cm
Skostorlek: 34
Motivering: Artificiellt glitter är härligt för både kropp och själ! Köp Pernilla Wahlgren-gifflar i närmsta möbelaffär.
Våra ord: Pillizen är härlig, frasig och artificiell. En riktig milf och en sann vinnare!
.
Jannike
Längd: 166 cm
Skostorlek: 42
Motivering: I'm not pretty, I'm not perfect, I'm not fake, I'm just ME! hehehe...!! ;-) Nu håller jag tummarna!!!!
Våra ord: Väldigt kloka ord från Jannike, en av alla de som blev som de blev när hon inte blev som hon skulle! Hon vågar vara sig själv, hon skiter i skitsnack och dessutom är hon porrigt mullig!
.
Jannica
Skostorlek: 25
Längd: 132

Hejzan!!!! min mamma har ont i foten.
Våra ord: Jannica har haft en hård uppväxt med en mamma som har fotsmärtor. Sådana som hon förtjänar lite välgång i livet.
.
Skynda fynda och skynda rösta, imorgon avgörs tävlingen! Rösta, rösta, rösta! drygt 82% av alla röstberättigade röstade i Riksdagsvalet, Oxjerp väljer att vara ödmjuka och  tror att valdeltagande här lär bli minst det dubbla. Rösta, rösta, rösta! Låt inte rasisterna vinna detta val också!

Kommentarer
Postat av: pjulia

röstar på jullanbullan, hon verkar vettigast ;)

2010-09-20 @ 20:57:24
Postat av: Carola i bloggvärlden

Hello all fanses! Vill bara säga att jag tänker inte rösta på Runar i alla fall!!! Röstade på Run... skrift i kommunvalet, landstingzvalet och riksdagsvalet, det får räcka!



Gudomliga omfamningar,

Carola



2010-09-20 @ 21:48:02
URL: http://carolablogg.blogg.se/
Postat av: Matilda

jag tycker att Viitamin ska vinna (A)

2010-09-21 @ 17:27:42
Postat av: klyftan

jag röstar på snoppis! verkar vara en vettig tösabit

2010-09-22 @ 22:51:23
Postat av: pattis

snoppis, our friend ska ofc vinna!:D:D:D:

2010-09-22 @ 22:51:49
Postat av: pillis

min älskade snoppis ska vinna. hon behöver oxjärpar för att klara av den tuffa skoldagen!!!!!1

2010-09-22 @ 22:52:26
Postat av: snoppis-the one and only

men åh va puttinuttiga ni är mina små könsorgan som röstat på mig:):)



ja, om man får lägga en röst på sig själv så självklart gör jag ju detta! ja alltså en röst på MIG från mig.



Hoppas nu innerligt att jag vinner för då ska jag bjuda varenda gosse på middag!

2010-09-22 @ 22:53:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0