Veckans hunk - Christer Sjöberg

Skön som smör.

Kommentarer
Postat av: korv

höö, men han heter väl ändå sjögren?

2010-10-23 @ 16:57:49
Postat av: bells

hahah jävla skön blogg ni har guys! xD

2011-01-20 @ 21:53:15
Postat av: "Practical joke"-Frasse

Hejsan!



Måste först och främst nämna att jag älskar er lilla blogg! Tack så mycket för allt läsvärt som jag har kunnat följa här på bloggen!



Min fråga: Jag undrar hur mycket det kostar att hyra er för ett projekt jag har, ett så kallat ”practical joke” mot en vän. En vän till mig har lyckats punktera båda lungorna vid två olika tillfällen under väldigt kort tid (ett halvår!!!) och opererats otaliga gånger. Men nu är han äntligen utskriven!



Även om han har bland annat operationssår som ännu är färdigläkt och måste göra fler visiter hos läkaren så tänkte jag fira hans tillfrisknande genom ett litet ”practical joke”! I skrivande stund har jag tyvärr inte ett exakt utformande av detta ”practical joke”, men i huvudsak är det tänkt att innehålla ännu en punktering av hans lungor på något sätt.



Av denna naturliga orsak förstår ni säkert att det är olämpligt att jag personligen genomför mitt ”practical joke” då detta kan leda till senare komplikationer. Då jag insåg detta så kom jag att tänka på världens bästa blogg! Ni på oxjerp.blogg.se måste sannerligen kunna hjälpa mig i detta korståg!



Hör gärna av er om ni är intresserade av mitt projekt så hoppas jag att vi kan komma överens om prisuppgift samt utformning av mitt lilla ”practical joke”!



/”Practical joke”-Frasse

2011-02-21 @ 00:47:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0