veckans babe - Carola Häggkvist

Hej alla bloggläsare, Carola här igen!

Jag har fått uppdraget att gästblogga återigen nu när det är dags för "veckans babe".

Jag funderade lite på vem som skulle få bli veckans babe (även om jag egentligen hade det slutgiltiga resultatet klart för mig hela tiden...)


Den modiga lilla grisen - veckans Babe?

Grisar i all ära, men hur gulligt detta djur än må vara, kan det inte mäta sig med en riktig babe!

Här har ni alltså vinnaren i Eurovision Song Contest, mor till Amadeus och en riktig SingStar på himmelens alla hörn
och kanter:

Carola Häggkvist - veckans Babe!

Blessed friday eveningses too y'all,

Carola - för carolablogg.blogg.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0