Foppa gästbloggar!

Idag har vi en internationell stjärna som gästbloggar för oxjärparna, nämligen Foppa! För er som mot förmodan inte vet vem Foppa är så är hon uppfinnaren av en särskild sorts toffel och dessutom påminner hon VÄLDIGT mycket om Kayo Shekoni; alltså en tuff och fräsig brud som överkommer problem och går sina egna vägar, kolla här:

Howdy!
Så hälsar man i Texas. Nu ska inte jag till Texas, jag ska lite längre ifrån (typ bara några tusen mil) till en aaaaas stor stad som heter Fort Wayne (eller, om Malmö räknas som stort så...) som ligger i Indiana. Och jag tänker göra det klart för mig att Indiana är inte någon öken med massa berg där det springer massa krigsmålade indianer i skogen, nej Indiana är mer än så. Det är platt landskap med tusentals majsfält! Så varje gång ni käkar lite vidrig burkmajs tänkt då på mig som sitter och smaskar på riktig majs i ett majsfält i Indiana - The hoosier state.

Då kanske man kan undra vem JAG är? Jag äro skaparna av denne bloggs absolut bästa vän (de vågar bara inte erkänna det) och bor vanligtvis i den utomordentligt trevliga staden Borås vilket är nästa lika trevligt som USA. Här i amöööörkeka är folk tjocka, glada och trevliga medans folk i Borås är smala, deppiga och dumma i huvudet. Okejdå, nu överdrev jag en smula, alla är ju inte dumma i huvudet, de flesta jag spenderar min lediga tid med är faktikst mest sjuka i huvudet, vilket passar mig perfekt!

Okej, till slutklämmen då. Amöööööörkea är något utöver det vanliga och om ni är nyfikna på my life in the corn field så kan ni läsa min blogg - www.foppaiamerika.blogg.se (smygreklaaaaaam!). Det är bara att kika in.
Puss på stjärten alla vackra carola och afrodite fans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0